Efterkontroll

Hej på er! Kom hem för en stund sen. Har varit hos Barnmorskan på efterkontroll och jag fick mvg höhö ;) nej (jo) men de gick jättebra! :)

Tog även en långpromenad och en sväng förbi affären o handlade :)

Idag skulle vi egentligen fikat med en annan mammabloggare men hon o hennes söta son hade blivit lite sjuka så vi fick skjuta på det. Another time :)

Nu kollar jag på extrem home makeover och ammar lilla prinsessan och dricker en jättegod yoghurt! Jag är inte för ekologiska produkter, köpte den för att den var billig och såg god ut, o de var den!:)

Om ett tag kommer nya headern upp som en snäll tjej gjort till mig, länkar osv då!:)

Pusssss

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0