Chipsen!

Alexsandra (alexsandralotman.blogg.se) påminde mig om chipsen ja visade igår, cheeseburgar-chipsen. Om vi säger som så, de smakade INTE cheeseburgare iaf haha! Det tror jag nog nästan är lite tur med tanke på att blir nog fel med chipsutseende och konsistens, men med smak av en typ donken cheeseburgare (haha de va de jag trodde dom skulle smaka typ)!

Alltså dom var inge speciella så tyckte jag inte när man bara tog en, men jag gilade dom när man tagit några. Vissa saker måste man ju typ "vänja sig" vid först. Lite rökig smak typ, mer än så går nog inte förklara smaken, men jag gillade dom :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0