Bvc!

Hej på er
Blev inget morgon inlägg då jag glömde bort bvc idag nästan. Men vi hann! Kom 5 minuter sent bara :)
Lilla skruttan växer så de knakar nu!
När hon föddes: 49cm och 3140g
Idag (4 veckor+3dagar): 54,8cm och 3920g! :)
Nästa Gång vi ska hit blir till läkaren på 6 veckors kontroll längtar redan! Är så kul att komma hit o se hur hon vuxit på alla sätt!:)

Sitter här i amningsrummet o ammar Tindra så hon är mätt o belåten när vi går härifrån. Idag kommer gudmor och moster(min vän jojjo och så min storasyster nattis) på besök så ska se hur långt dom kommit då de skulle möta mig här i centrum nu efter bvc så skulle vi ta en promenad och gå hem till oss på en fika :)

Vi hörs sen!:)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0