Bokstäverna!

Sitter och ammar tösen, roy gick nyss så ja o snuttan är själva.

Pappa o hans fru var som sagt här förut o tog med fika, egentligen ville ju pappa kramas med Tindra så hon ska veta att det är hennes morfar hehe men tjii fick han då hon sov under hela tiden dom var här. :p

Om tösen väljer att vila lite när vi ammat klart så tänkte jag sätta upp de fina bokstäverna vid spjällsängen, annars får det bli senare :)
Fick en fråga var de kom ifrån också, både dom och penseln och färgen kommer från panduro!:) bokstäverna kostade 8:- styck om jag minns rätt, penslarna kostade 20:- tsm och färgen 39:- :)

Kul att iaf några av alla er läsare har börjat komma fram och kommentera lite, de har ju blivit en del läsare sen lilla tösen kommit, men det är bara kul för då ger de mig en chans att få ett ansikte på er också för jag mer än gärna går in och kikar på era bloggar också! :)
Ska jag kika in era? Slänga en kommentar om ni inte redan gjort det :)

Puss så länge!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0