Bildregn!

sådär ja!

Skruttisen börja gilla mer och mer att ligga i baby-gymmet och bara titta runt. och speciellt nu när hon kan fästa blicken helt, då kan hon ligga länge länge och titta på leksakerna eller när man själv springer runt och städar. så här snällt och fint låg hon både tisdags då vi hade besöket och i onsdags då vi lagade och åt middag :)

onsdagens godheter: Middagen var ju hamburgare och sen den goda desserten!

igår i farsta inhandlades det som sagt bokstäver, färg och penslar så i eftermiddag när Tindra och älskling har lite pappa dotter mys så ska jag sysselsätta mig med det här!

Tant fia kunde inte slita sig ifrån att köpa detta linne till mig, så vi har likadant hihi

såhär snyggt är linnet på!
så detta är dagens outfit dåra hehe. Måste säga för att ha klämt ut en unge för en månad sen så är jag jävligt snygg!

visst magen är inte helt fast än eller så, men den ser ju snygg ut hehe. när jag börjar träna, ojojoj då jäklar kommer magen bli fast och fin ! :)

 

Tant fia köpte även detta till tösen! Hur sött som helst!

 

Nej nu måste vi röra oss mot soc!

 

Puss på er alla, vi hörs sen!

 

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Renata - gravid v. 31

Din tös var ju helt bedårande!!



Ska bli kul att se resultatet av bokstäverna



Ha en mysig helg

2012-03-17 @ 11:37:40
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0