Besök och fika!

Morfar (min pappa) ringde o fråga om han kunde komma förbi på en fika, o så va han här i 1-2 timmar o nu har han precis gått.
Han ville ju såklart komma och gosa med sitt barnbarn :)
Han köpte med maaassa gott! Stor kanelkaka (som... Jättefärsk sockerkaka med kanelfyllningen från bullar?) 4 donuts och ett paket med fyrkantiga små choklad-mint kakor o halstabletter till min dumma hals o påskmust. Så om nån vill ha fika så finns det här!
Alexsandra! Kom hit på onsdag så ska jag fylla dig o bebismagen med onyttigheter så killen kommer ut god och rund! ;)

När vi fikat klart så ville såklart morfar gosa med Tindra som någon timme innan hade stensomnat i babygymet. Men hon vaknade sakta o gosade med morfar en stund o lite med mig och bjöd på massa leenden o lite prat (ljud) , sen så somnade hon om :)

Morfar hade såklart med sig systemkameran och tog massa kort, går inte beskriva stoltheten man ser i hans blick när han tittar på sitt barnbarn, han skulle maila några bilder sen :)
Jag fick mig iaf en fin bild på Tindra o morfar :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0