Bärsele?

Det är ju så att jag och älskling fick ett presentkort på Babyproffsen, då vi väntade Tindra. Men vi har inte användt det ännu då vi inte visste vad vi behövde då vi har de som behövs i princip. Men idag upptäckte jag vad som behövs!
eftersom tvättstugan ligger i huset snett brevid, och de är ofta fullt kvällstid så att som idag fick jag ju ta vagnen me osv som jag skrev förut. Då är det ju perfekt med en bärsele! så mycket lättare då ju! och även skönt att ha nu i sommar!
så det blir nog en bärsele för pengarna! Men är det någon som vet ifall babyproffsen har bra utbud på bärsele INTE bärsjal ?

Får bli en tripp förbi där nån eftermiddag i veckan eller i helgen :)
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Terese- 19år och ensamstående mamma

Jag själv personligen tycker dom har bra utbud av bärsele.

Jag kör på baby björn och den är jag helnöjd med ! :)



Hoppas ni hittar den ni gillar !

Se till att testa innan ni köper den så ni vet att ni är nöjda med den :)

2012-03-22 @ 08:17:37
URL: http://novemberbarn.myshowroom.se
Postat av: Celina

Jag gillade inte alls babybjörn. De var så himla trånga så när Julia endast var 3 månader så fick jag knappt i och ur henne..

2012-03-22 @ 10:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0