Åh vilket väder!

Goddag !
Strålande sol, värme och vårkänslor! Åh detta är en bra start på dagen.

idag blir de lite halvtaskig uppdate tror jag. Pratade med min syster, hon ville gärna komma hit och umgås med mig och Tindris. Så hon ska börja åka snart :) Och klockan 14 kommer min kontaktperson hit också för att kolla på lägenheten då hon inte varit här än :) och träffa världens sötaste bebis också säger hon :) haha lite kul med tanke på att hon själv har fött 3 barn och ändå säger hon att Tindra är den absolut sötaste barnet hon har sett. och det är många som sagt så även då de själva har barn.
Jag menar inte att skryta, säger bara sanningen. Men såklart, Tindra är de sötaste och finaste jag har.

Nu ligger hon och pratar/låter för sig själv i babygymmet och tittar på sakerna som hänger från den. hon har märkt att när hon sparkar på kanten så rör sig djuren haha!
Jag ska passa på att äta upp min frukost som jaag segat med och sen bädda och sminka mig :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0