Minns ni Åke?

Haha, kommer ni ihåg Åke? Denna mannen:


Jag kommer ihåg att det var min favoritreklam när jag var mindre och den gick på tv. Haha man skrattar fortfarande åt den!

Men ska jag vara ärlig, om jag skulle vinna massa pengar, då skulle nog jag göra samma sak mot min chef! Ja menar vem skulle inte?

och det finns ju hur mycket hemsidor som helst för den som vill spela lotto. Förut trodde jag alltid att det var liksom en viss typ som alltid vann på sånt där. Jag hade den där bilden i huvudet av att " Det är bara pensionärer som vinner på bingolotto och andra lotto-typer som finns. Men det stämmer faktisk inte! För när jag tänker på saken, jag kan erkänna, jag har själv spelat någon enstaka gång när jag haft tråkigt eller bara känt för det. Visst jag har inte vunnit den där drömvinsten på 80 miljoner ( men om jag skulle ojojoj!!! ) men jag har ändå inte gått ifrån med en "nitlott" för jag har endå vunnit nånting och små sten är bättre än inga alls tycker jag.

Det som jag vet lite om det är typ Bingolotto, trisslotter och sen de där på tv? Då går de till såhär för er som missat : I spelet Lotto tex, ska du lyckas pricka in 7 nummer av 35. Dragning av dessa 35 nummer sker i TV4 på onsdagar och lördagar.
och ja, triss och Bingolotto vet väl all hur det går till hehe.

Men iaf, när jag funderat på det så har jag kommit på att jag känner/vet både många äldre OCH yngre som vinner på sådant.. jag tror det hela handlar om tålamod om jag ska vara helt ärlig. Men ja, det finns ju faktiskt alla möjliga typer av hasardspel där ute..



För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0