Dag 10 - Något jag aldrig glömmer.

Jag har tyvärr många hemska minnen som jag aldrig kommer att glömma och som alltid kommer att finnas där i mig, även fast jag inte vill... Men jag tänkte därför ta upp ett finare minne :)

Jag glömmer aldrig då jag för första gången såg min pojkvän..
Vi hade bestämt träff här i centrum och vi hade ju aldrig träffats förut, bara pratat på nätet och bestämt att vi
skulle ses fast då tillsammans med min tjejkompis ( Som då råkar va min pojkväns kusin hehe, small world! )
han hade bara en bild då och man såg inte ens hur han såg ut.. Taskig som jag är så skulle jag aldrig kunna ha en pojkvän som var ful.. hehe alltså ja vet insidan betyder mest men come on! Ni vet väl alla där ute att ni skulle ju inte ha sex eller vara tillsammans med en person ni tyckte var ful?
Anyway, jag stod och väntade på han, såg en kille som skulle kunna vara han, så ja låsades inte se han, men ju närmare han kom desto sötare såg jag att han var.
När han kom fram och hälsade och gav mig en kram så sken jag upp och blev så lycklig! Han log och var så otroligt fin men ändå blyg! Han var såå.. perfekt liksom!


Blir alltid glad när jag tänker på det. Jag älskar min pojkvän så otroligt mycket och är så glad att jag har han :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0