Vila vila vila!

Hej på er!
Allting var bra hos barnmorskan som vanligt, dock blev hon chockad hur en så nersjunken och fixerad bebis i så trångt utrymme, kan ändå röra sig så mycket. Idag tog de cirka 15-20 minuter att ens hitta hjärtljuden då man så fort hörde svagt, så gjorde tösen nåt som de hela tiden störde o rörde sig. Magen såg ut som en tornado haha! Men tillslut gick det bra!

På vägen till barnmorskan så fick jag så jäkla ont på vänster sidan av magen, det kändes ärligt som att någon satt med en kniv o rörde runt där i, gjorde asont! Fick stanna gång på gång för att jag iprincip blev paralyserad av smärtan. Så när jag kom upp till barnmorskan hade jag det plus de vanliga sammandragningarna och då "mensvärktrycket neråt".

ligger just nu o vilar mig o försöker att knappt resa mig. Haft mycket sammandragningar från o till plus de där mensvärktrycket som de känns som neråt.. Haft så från o till sen jag var hos barnmorskan. O då var läkaren där också så hon kände o tittade även UL o allting såg bra ut men hon märkte att de nog är nära nu för att hon kände att sammandragningarna var väldigt starka. Bara de att de ännu inte är helt regelbundna. Värken på sidan kunde hon bara säga var tecken på att riktiga värkarna börjar komma snart eller att nån muskel hamnat i kläm för att magen o allt växer så fort.

Men som sagt, jag SKA skriva kontraktet på lägenheten imorgon kl. 16 , de är jag helt bestämd på!
Sen får du komma när du vill älskade ängel, mamma o pappa vill bara ha lägenheten påskriven :)

så fort ja reser mig upp så kommer det igen, men när ja ligger så är de för det mesta nästan helt lugnt så.

Vem vet hon kanske jävlas o vill komma inatt? Hmm all tror hon kommer nu när som, jag tror de iaf lär dröja minst en vecka till eller två.. Eller tror, jag har väl mer bestämt det pga allt med lägenheten hahaha!

Nej nu ska jag be min pojkvän göra te till mig.. Ajaj nu kommer värken tillbaka.. Hmm hoppas de lugnar sig snart för nu ligger jag ju faktiskt ner?

Puss på er !

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0