Usch usch!

Ligger här på en hård brits men som är fint bäddad så den ska se ut som en vanlig säng, litet rum med mysig belysning. Skönt att man iaf får ett rum, trodde man skulle bli tvungen att sitta på bänkarna utanför bara, men tji fick jag detta är mycket bättre!

När jag kom hit så stack BM mig i fingret för att mäta värdena, jätte bra o lågt som alltid, fast då lite mer lågt än vanligt just för att man är fastande.
Och nu har jag precis druckit upp ett stort glas med nåt päckel i. När jag fick glaset sa BM: smaka om de är drickbart annars kan man få lite citron i. Jag drack lite o tänkte shit va rätt gott ju! Sen nu när man då skulle dricka H E L A glaset så kände jag hur varje klunk blev äckligare o äckligare o man fick inte bara hälla i sig den för snabbt heller för de kan ibland påverka. Men men jg lyckades!

Nu ska man bara få tiden att gå i två timmar, skulle va lätt om man fick sova men de fick man inte heller tydligen då de också kan påverka :/ tur att jag var smart o tog magbild hemma så jag kan lägga upp gravidinlägget o så här iaf :) ni som spelar wordfeud får gärna lägga till mig, rebeckash heter jag även där. Har ca 25 motståndare just nu, men lägg gärna till mig då alla inte verkar spela just nu pga att de är morgon o vissa jobbar :(

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0