ungcancer.se

Jag är en sån som stödjer rosa bandet med mååånga av deras saker, köper de väldigt gärna då det är fint OCH går till något riktigt bra!

Jag har nu tittat runt lite på ungcancer.se, där de har många sett man kan hjälpa till på, och då även kläder mössor osv. Hittade då en fin tröja som jag blev väldigt sugen på.

Finns i både ljusgrå och lila, är lite sugen på båda, men mest den ljusgrå!
Kika in där ni också på Ungcancer.se

 

DETTA ÄR INGET SPONSRAT INLÄGG, MEN CANCER ÄR EN VIKTIG FRÅGA I SAMHÄLLET OCH JU FLER SOM HJÄLPS ÅT ATT STÖDJA OCH BIDRA, DESTO MER KAN VI GÖRA I FRAMTIDEN!

 

snart kommer baby hem så tänkte ta o diska lite så det är fint :) Sen måste jag göra någon lunch, magen kurrar!!!


För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0