Tvätta tvätten !




God morgon!
Här tvättat det för fullt.
Älskling sikulle ha tvättid igår egentligen, men då blev det ju TUL istället så då tänkte jag va snäll och ta det åt honom. visst jag ska inte överanstränga mig eller bära för tungt, men tvättstugan e typ 100 meter ifrån porten och det är en gång så tror inte det har så stor invärkan, jag går ju ändå sakta ;)

Nu är man v e r k l i g e n förälskad i vår fina skatt i magen, kan titta på bilderna heeela tiden och bara le. att få se henne sådär i 3D var helt otroligt! Idag är det 28 dagar kvar till beräknad BF och 4 veckor :)


Nej nu ska jag snart gå ner i läskiga tvättstugan.. alltså jag har aldrig tyckt om tvättstugor, o speciellt inte de här som ligger i mörka källaren, usch! Förmycket skräckfilm kanske? Mjoo men jag gillar de helt enkelt ändå inte, inte ensam iaf ! :)


För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0