TUL idag! :D

Sös ringde precis och sa att det hade en tid idag kl. 16:30 för Tillväxtultraljud så idag ska vi få se vår fina prinsessa igen och se hur mycket hon växt. Hoppas på att hon inte är allt för stor, vill ju ha en vaginal normal förlossning gärna ( vem vill inte om man fick välja själv )

Haha titta magen var lite sne just när jag fotade. Dock ingenting mot när jag gick upp och kissade imorse, så jäklar va de lutande tornet i pisa när man tittade uppifrån!

Kan även tillägga att magen ser lite mindre ut på denna bilden för att tröjan är utdragen och att jag har handen där. Beror nog på hur jag håller kameran. Jag kan ju t o m nu ställa saker på magen stabilt även när jag står upp hahaha!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0