Städa och plocka och dona

Här är det fullt röjj. Dock ligger jag nu och vilar lite, så mycket sammandragningar bara jag gör lite saker så måste komma ihåg att vila när jag känner så. baby o jag har rensat o städat o plockat o slängt onödiga saker.
Och nu är alla tösens saker nerpackade i en stor väska så där är alla hennes kläder och leksaker osv osv. Det enda av hennes saker som inte ligger där, är de som ska med till bb :)

Det är skönt att då ha alla hennes saker på ett ställe för då när vi får nya lägenheten är de bara bära dit det liksom :)

Nej nu har jag vilat ett tag, dags att fortsätta. :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0