Presenterna!

Här är innehållet från paketen:
• en svart döskallenapp
• en rosa napphållare med en liten guldig krona på.
• mysig kanin som även spelar den klassiska nattvisan när man dra den i svansen ( asbra då den spelar jättesakta o lågt o lugnt, inte som många andra!!! )
• paket så man kan göra fot och handavtryck och då med ram så man även kan ha bild brevid avtrycken .
• jättefin filt med blommig mönster.
• godiset från syster som jag berättade om haha!
Sist och STÖRST !!!
• en helt underbar isbjörnsgosedjur spm jag v ä l d i g t länge har spanat på i jojjo butik, den är jättemysigt material, har en filt i sig också som är jättemysig och STOR! Så de är både ett gossedjur, sen när man tar ut filten så blir det en perfekt kudde för tex newborns just för att den är så tunn.

Så vi är hur nöjda som helst över sakerna och allt vi fått tidigare. Tänk va underbara vänner o familj man har!

Nu ska jag dricka te och wordfeud nörda mig :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: william

fina presenter:D



Och säg gärna vad du tycker om mina 3 nya par skor som jag har köpt:D Är de snygga:D?

2012-02-13 @ 22:22:01
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0