Precis kommit hem!

Nu har jag och baby precis kommit hem. Fick skjuts av snälla bror och då även lite sladd på vägen, haha älskar sånt!

Det var jättekul att träffa alla släktingar och god mat var det! Hade jättekul om man bortser från mina sammandragningar som fortfarande håller i sig. Men känner att det inte är någon idé att ringa förlossningen då det är ändå inte outhärdliga sammandragningar, men som sagt de är inte så skönt haha!

Det var lite kul, telefonen plingade till när vi va hos kusinen, då var det alexsandra (alexsandralotman.blogg.se) som är en mycket nära vän till fia, då skulle hon smyga förbi o gratta henne så ja gav alexsandra portkoden o så sa ja till fia att de kommer plinga, fia vågade knappt öppna dörren, men är hon såg vem det var så blev hon sååå lycklig! Hehe så kul med såna överraskningar!:)

Syster kom ihåg att ta med min sportväska också som hon har lånat, har tänkt att inte packa värdens bb-väska i förväg utan vill mer ha tösens kläder o så färdigpackat samt trosor o strumpor åt mig, så tar man resten innan man åker in liksom :)

Titta va fint lilla tösen i magen fick av kusin Celina också! (bilden nedanför) hon har nämligen sytt själv! Ett par byxor, en mössa och en dregglis! Hur sött o fint som helst och tack så jätte mycket!

Nu ska jag ligga o smälta all god mat som slank ner, så vi hörs sen!

Tack kusin fia (fiaochnea.blogg.se) för maten och de trevliga sällskap och grattis på 25 års dagen igen!

Oj vad osammanhängande text, wellwell blir så ibland!:)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0