Nyduschad och dunkar musik!

Hoppar ( vacklar ) runt o dansar här i lägenheten. har precis duschat och nu ska jag plåstra om svanskotan, har ju fortfarande inte läkt helt än då de gjorde så de sakta sakta ska gå ihop.

Sån lycka jag känner alltså , det är så underbart! Och varje dag blir bara lyckligare och lyckligare.

Så nu sprider jag lite lycka vidare till er, hoppas det fungerar! :)

Nej nu ska jag klä på mig, man ser ju så knasig ut när man hoppar omkring naken och dansar. snart kommer baby hem o han skulle nog asgava om han såg mig dansa runt såhär naken med min stora mage! hahah! Nej detta är en private-show.

Puss på er, vi hörs efter jag skrivit på kontraktet :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0