Nu känns allting verkligt!

Hej på er! kontraktet är nu klart och påskrivet, imorgon så ringer min kontaktperson när hon vet exakt om nyckeln dit men förhoppningsvis redan på måndag! UNDERBART!

 

efter mötet så gick jag och min kontaktperson till ett fik och för min del blev det för en gång skull en RIKTIG sockerbomb som var asgod! Det var den där frappe som jag hört så många prata om som är både cappucino och choklad och grädde och jajäklar va god den var! Men tog också kokosboll OCH en apelsin så inte bebis bara får dålig socker i sig :)

 

har vart hemma i några timmar nu och pratat med älskling om inför flytten och sådär. nu vill man bara börja flytta in. så underbart de känns nu!

 

nej nu ska jag göra älskling sällskap när han lagar mat. blir liknande kycklinggryta och pasta till, mums! :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Så glad för eran skull att allt håller på att lösa sig. :) det förtjänar ni verkligen. <3

2012-02-17 @ 01:09:30
URL: http://fiaochnea.blogg.se/
Postat av: Sophia

Är så glad för eran skull och att allt håller på att lösa sig för er. Ni förtjänar verkligen det. <3

2012-02-17 @ 01:10:38
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0