nästa vecka!

Nu har min kontaktperson ringt mig, nycklarna till lägenheten får vi i handen på onsdag senast!  =)
hon som bor där nu har packat klart allting och ska flyttstäda under helgen, så kanske redan på måndag kan vi få nyckeln kanske och iaf se hur det ser ut, Sen tar de 1-2 dagar innan vi får börja flytta in då hyresnämnden ( har jag för mig att det var ) ska komma och kolla så att allting ser fräscht ut först bara :)

Min kontaktperson hade frågat hur den såg ut osv också, då fick hon svaret att den är ju liksom okej, inte allra snyggaste men den är okej. och okej räcker gott och väl! Ja menar är de fula skåpluckor? Well då kan man ju faktiskt fråga om man får byta osv :) plus inredning gör jävligt mycket!  Jag ser ändå positivt på det här :)

Nu ska jag ringa baby och berätta :) hihi

Puss så länge!
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hoppas det går bra, men det gör det såklart. Lycka till och glöm aldrig att jag älskar dig. Längtar efter lillsnorpan.

2012-02-17 @ 18:37:49
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0