måste äta!

Hej på er!
är vrålhungrig, skulle bara prova om min BANK-ID dosa fungerade, men då hittade jag såklart adressändring via den snabbt och enkelt, och beräkning med föräldrapenning och planering och MASSA saker som den var bra att använda till, så jag kom inte långt med ätandet vilket betyder att nu är jag vrålhungrig!

Fick desutom sms imorse av BARNKULAN, sökte jobb där för ett bra tag sen och nu skrev de att de behövde personal nu på en gång idag och undrade om jag ville. så jag skrev och sa det att jag ville gärna med inte kan då jag är höggravid och sjukskriven haha. synd men jag deppar inte för det, det kommer fler chanser och jag har hela livet på mig att jobba sen haha :)

Nej nu måste jag äta!
Puss på er så länge!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0