Målade om naglarna IGEN!

Hej hej!

Nu har vi precis ätit ASGOD middag! Alltså jag skojjar inte när jag säger det. pojkvännen lagade. Det var fläskfile, med jani, allt möjligt i som typ lök, vitlök, matlagningsgrädde, massa kryddor och så mera saker. och sen så ris till och morötter. kan inte beskriva och glömde fota för att jag var så hungrig och de var så gott hehe, men åh jag har sagt till han att de där är något som han MÅSTE göra oftare! :)

visst blev naglarna fina som jag gjorde förut idag? tyckte jag med, men jag ville prova nånting mera och nytt. så tog bort det, och just nu är mina naglar helt vitmålade sen så tänkte göra någon annan kul design med hjälp av nya svarta nagellacket ( visar den för er imorgon ) så vi får se imorgon eller senare hur dom ser ut.

Nu ska vi kolla film.

Puss på er alla fina!:)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0