Lördag :)

Hej på er! Väldigt dålig uppdatering hittills idag jag vet!

Men har sovit väldigt länge, sen mös jag o älsklingen o tittade på en unge i minuten, även de som nu är premium på på tv4play, har en snäll tjej i min "mamma i mars" grupp som jag är me i som lånade ut sitt konto :) kostar ju pengar annars så de va snällt.
Är så mysigt o spännande att kolla på det programmet, visst jag vet att det kommer göra ont men varje gång när man får se deras barn precis komma, så rinner tårarna! Efter när bebisen kom i programmet ena gången så tittade älskling på mig med största leendet, kramade om mig och sa "tänk snart kommer vår prinsessa". Åh va både jag och älsklingen längtar nu! :)

Sen har jag sovit ännu mera o så nu har vi precis vart o handlat middag o gottis till ikväll. Blev både jordgubbar (såklart!!!) hallon och vindruvor! Ska smaska massa på de ikväll men tänkte spara hälften så man får smaskens frukost också :) sen köpte ja såna där ostbågspinnar, crackers eller vad dom heter.. Kan ta kort så får ni se vilka jag menar, står inte brevid dom just nu men kan göra de innan jag lägger upp det här!

Snart dags att börja med middagen så vi hörs sen! Puss

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0