Kontraktskrivning!

Nämen ser man på! Jag klarade mig över natten, no baby get!  vaknade dock (som vanligt när man går upp o kissar hela nätterna haha) och ena gången när jag vaknade så kändes det jätte konstigt i kroppen.. som ett konstigt illamående och lite öm i magen. men det verkar ha försvunnit nu :) Eller nja, lätta sammandragningar, men det är lugnare än igår :)

IDAG ÄR DET LÄGENHETS-KONTRAKTSKRIVNING! shit va glad jag är! Då har man verkligen svart på vitt att vi slipper ettan och får en större lägenhet.
Ska bli kul o veta EXAKT när vi får nyckeln och får flytta in också. När jag skrev kontrakt på min nuvarande etta, då fick jag nyckeln samtidigt som vi skrev kontraktet. Nu visste ju hon inte säkert bara att det blir senast 1 mars, men idag får vi veta exakt datum! hoppas så snart som möjligt!

Nej nu ska jag äta frukost :) tre knäckisar med ost o skinka :)

Puss så länge!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0