Jag säger ifrån!

Nu är det bara cirka 20 minuter kvar, sen blir det nytt stick i fingret och sen är jag förhoppningsvis klar här och får gå hem o äta frukost! **dreeegel** så hungrig!

Är ju som sagt med i grupper på facebook, och ena är speciellt för oss som ska bli mammor i mars! Många har ju mycket att klaga på o småsaker o blabla allt möjligt liksom speciellt nu i slutet av graviditeten, och jag kan inte säga annat än att jag älskar att vara gravid o så trotts mina motgångar som varit så då skrev ja eget inlägg och la upp bilden på min mage, jag skrev istället hur bra det är o jag mår bäst osv, alla i gruppen har alltid vart trevliga o älskar mina åsikter osv och även nu så fick jag verkligen bra respons, åh så underbara människor det

 

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0