Im a zeeebra

GODMORGON GODMORGON! ( tänker mig att ni ska läsa det där som den där gubben med göteborgs-dialekt! )

Idag har jag VERKLIGEN vaknat på rätt sida. well igår också men mest idag.
Igår blev de lite bloggning, men jag skyller på att det var Alla <3-dag, även då vi bojkotta den i princip haha.
Fast lite gulle-romantik blev de ju såklart och så gjorde min älskling nåt så otroligt gulligt.
Från ingenstans kände jag mig lite små-nere igår typ. Ni vet när de kommer som en tyngd på en men man vet inte varför?
Så jag klädde på mig och gick till affären och tänkte handla. Då ringde älskling o bad mig handla några saker. Sen när jag är påväg ifrån affären, så kommer någon bakom och tar i min hand. Då är det älskling som sprungit till centrum för att överraska mig då han märkte att jag lät lite nere i telefon. Så stod vi där och pussades ett tag mitt bland alll snö som föll. Åh jag kände mig som mitt i en film typ! Det var så gulligt och typ.. romantiskt? :)

Nu har jag precis ätit frukost och trixat med naglarna lite, nu är det bara överlack kvar. Men jag blev JÄVLIGT nöjd måste jag säga :) Vad tycker ni?

 

Gjorde även lite godisarmband igår som man kunde smaska på! mums!

 

Nej nu ska jag se på några till avsnitt av vänner :)

 

idag är det 20 dagar till BF, går in i vecka 38 (37+0) OCH imorgon är det kontraktskrivning på nya lägenheten. SHIT va bra allting känns just nu!

Love my life, my boyfriend, my beautiful soon-born child, my family and my friends !

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Vilka fina naglar.. Nu vet jag vem jag ska anlita för att fixa till mina :)



Hur mår du? Vill bebis komma ut snart eller? Vill ju träffa henne :)

2012-02-15 @ 10:48:22
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

superfina naglar!



sv; han har inte kissat i sängen igen så var nog bara något tillfälligt :)

2012-02-15 @ 11:09:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Alexsandra

sv: Ja de borde du verkligen göra :) då kunde du tillochmed känna en liten slant på att göra naglar på folk :)



Ja just de ja, du fick ju inte heller göra så mycket där en tid :P men skönt att de snart är framme i mål iallafall. Jotack Sophia har sagt det att hon bara väntar på att du ska ringa och säga att nu är det dags :) hehe. men vilken dag är du beräknad exakt?

2012-02-15 @ 15:08:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0