grattis kusin på 25 års dagen!

Godmorgon!
Älskling gick till jobbet för en stund sen, och jag har precis krypit ner i sängen igen med apelsin o bananer till frukost då jag känner mig tom i magen men ändå inte så hungrig!

Har fått halsbränna from hell också! Den dyker upp nonstop! Och mina tabletter är slut och igår när vi var och handlade så var det försent för att gå till apoteket, så måste bli en sväng förbi apoteket senare idag. Så nu dricker jag massor av Loka citron och de hjälper iaf för stunden :)

Idag fyller min kusin år, finaste underbara älskade Fia, fyller 25 år! (fiaochnea.blogg.se) så i eftermiddag ska vi dit på middag med släkten för att fira henne litegrann!

Nej nu blir det vänner! Pusspuss

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0