Godmorgon!

Hej alla fina!
sitter här och äter frukost, tittar på vänner och ska snart göra mig i ordning lite grann.
idag kommer Nattis och Jojjo hit så ska vi fika och umgås lite, ska bli trevligt då de va ett tag sen vi tre umgicks :)

Har haft en hel del sammandragningar inatt men sen avtog de efter kanske 1-2 timmar så då tänkte ja att de är bättre att sova och bli utvilad IFALL de skulle dra igång senare eller idag. Så nu är man iaf utvilad ifall att hehe.

Det här kommer bli en asbra vecka känner jag på mig! Men mer om de sen, nu ska jag äta upp mina morotsstavar ( nytt beroende tror jag??) och sen göra mig i ornding. de kommer runt elva tolv :)

Puss!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0