God morgon!

Hej på er!
Sitter här på sös, för en gång skull så är det inte jag som är här för MIN skull. Utan idag är jag bara här och med som stöd åt en vän. Mer än så säger jag inte då de är privat.

Oj va jag verkligen känner att jag är höggravid nu när man sitter såhär. Tar jag benen i kors så somnar dom, sitter jag rakt upp på bänken så blir jag riktigt kissnödig osv osv haha!
Så jag sitter lite lutat o magen putar rakt rakt ut, har fått lite frågor o kommentarer, men de är alltid roligt :)

Nej nu ska jag läsa nån tidning som ligger här o äta klar min "frukost" jag köpte på vägen. Köpte en kellogs snack grej o så en wasa macka.

Puss så länge!

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

just nu känns det som en evighet sedan man var gravid. men jag minns hur jobbiga de sista veckorna var! man kände sig stor och klumpig :p



sv; händer det igen så kommer vi kolla upp det :)

2012-02-14 @ 11:41:27
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0