Gårdagens godheter!

Har städat lite grann och nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hit. Hon sa igår att det var likabra att hon hjälper mig idag att lägga om såret också. Snälla mammi :)

Igår blev de god middag ( är ju alltid de men ändå haha ! ) Gjorde för första gången Flygande jakob och fyfan va enkelt det var! Hade fått för mig att det var jättesvårt men det var det verkligen inte !


Egentligen ska man ju ha nötter och banan i, men var osäker på hur de skulle smaka så de blev på sidan om men värmde ju ändå på bananerna för att få rätt "taste" på dom.

Sen senare på kvällen blev de otroligt mumsig efterrätt/kvällsmat! Jordgubbar igen! åh de vattnas i munnen bara jag tänker på det, dom är ju så goda! typ 10-15kr på matdax och dom är stora och smakar verkligen gudomligt! Måste nog köpa fler ikväll... haha :)



Nu har jag ett sponsrat inlägg som måste slängas upp här innan 12, så det kommer upp sen hörs vi efter att min mor har vart här :)

Puss på er!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0