FYNDIQ.SE

Hej hej!

Har precis beställt lite roliga saker från FYNDIQ.SE !
dom har både till bebisar och inredning o allt möjlit och vissa saker är EXTREMT billiga dessutom!

så har beställt en överraskning till älksling, till mig köpte ja nagelfilar och sånt där skulpterings nagellack och sen till tösen köpte jag två fina nappar med text på, de får ni dock se när paketet kommer.
beställde sammanlagt 9 saker och summan blev 190kr bra va? billig sida plus att jag har rabatt kod till den via min gravidtidning jag fick för LÄNGE sen hehe. för er som vill handla där plus få rabatt, ange koden AFF2011 :)

Är väldigt sugen på att baka kladdkaka, eller kokosbollar MUMS! måste dock lyckas mosa ner våra sockerbitar till strösocker då.. hmm får komma på något :)

Puss!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0