Bloggen kom i kläm!

Hej alla fina!
Har fullt upp med vår fina nya familj skulle ja kunna säga, men fullt upp är de inte. Vi myser o tar de lugnt o går en o annan promenad :) vi bara ÄR helt enkelt. Har fått kommentarer om att ni saknar mina inlägg osv... Såklart ni saknar mig ;) nej men jag ska bli duktigare!

Imorgon klockan 11, får vi nyckeln till nya lägenheten samt att då är de inskrivning på BVC klockan 13. Så de ska bli kul o se hur de går i o med att amningen har vart lite sisådär fram tills i måndags så hon hade gått ner till ca 2800g märkte vi då vi åkte till amningsavdelningen på sös, och i tisdags på BB södra återbesök så var de fortfarande samma vikt. Men som sagt nu så går det asbra med amningen så nu lär hon gå uppåt :)

Anledningen till att de inte gått bra är att Tindra hade så svårt att ta ordentligt grepp om bröstet så då kom de så lite o dessutom så blev ju då mina bröst skadade o gjorde as-ont. Så har fått låna med amningspump från sös så man får mata henne ur små medicinkoppar då de blir ju svårare att lära sig ta bröstet om man skulle mata ur flaska.

Men sen i tisdags har jag inte behövt använda pumpen då jag på återbesöket fick sån där napp eller vad man säger som man sätter på bröstet. Så nu går de asbra!! :)

Jag älskar att ha blivit mamma o Roy älskar att ha blivit pappa :) vi ligger länge o kollar på henne, sitter med henne lutad mot knäna ni vet? Och hon tittar så fint på oss och LER. Enda sen dagen hon föddes så har hon lett. Alla barnmorskorna på Sös var oxå helt fast i hennes underbara söta utseende, fina ögon, hår o underbara leende. Dom stod alltid kvar länge o sa att hon var de sötaste o kunde knappt inte heller slita sig :)

För varje dag tittar hon o ler mer oxå. ÅH VI ÄR SÅ KÄRA I HENNE! Går inte att förklara med ord alltså! :')

Nu ska älskling o jag mysa i soffan, Tindra sover så sött efter vår promenad vi vart på :)

Kram på er alla och REBECKA is back :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0