Betsson poker!

Nu när det blivit med snack om Poker, så förvånar det mig själv att jag ännu inte nämnt en av de största och mest omtalade inom just Poker Online , det är ju faktiskt Betsson poker som nog ni alla hört talas om?

Jag har faktiskt själv spelat på Betsson. Tycker det är skitkul att köra ( som på bilden ovan ) man blir såä tagen och inne i spelet liksom!

 

Dessutom har ju Betsson asmycket roliga turneringar och kampanjer hela tiden som man alltid kan haka på om man vill/känner för det.

Jag har nu glidit runt lite på deras hemsida, och jag måste säga att av de poker sidor som jag har skrivit om, så är denna de mest lätta och intressanta sidan. alltså de är inte bara text upp och ner utan de är liksom lockande reklam och allting lockar helt enkelt på sidan. det gör en snäppet ännu mera intresserad av att kolla in mer. Det är liksom en välkomnande hemsida som ändå bjuder på mycket mycket överraskningar!

 

Jag rekomenderar varmt Betsson poker till dig som vill spela på en grym hemsida!

Kom ihåg, spela med måtta!!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0