12 februari 2012

Börjar denna dagen lite smått besviken..
Som jag och pojkvännen längtat efter den här fina fotograferingen och idag är det dessutom PERFEKT väder, eller hur? Solen skiner, det är varmt, men ändå snötäckt och fint !
Tyvärr så hade hennes schema kört ihop sig eller vad hon sa så tyvärr :/

Gårdagen dåra:
Igår var det en lugn dag, träffade mamma och lillasyster så åkte vi till Barnens hus där jag hade en Gravidbox att hämta ut gratis!
Vet ni vad man fick? En stor blöjhink från märken Angel Care ( Värde 249:) plus en mindre box som var full med erbjudanden, blöjor, vårservetter, Kedar, en nappflaska, kontantkort osv osv. Behövliga saker helt enkelt! Och så är det dessutom så kul att hämta ut paket SPECIELLT När det är gratis! hihi :)
Jag har även tidigare hämtat ut apoteksgruppens gravidbox och den hade också en del behövliga saker i sig. Men helt toppen att man i detta paket  från Barnens hus fick med blöjhink och även påsar till den. Jag tror att den kommer användas flitigt!



Efter vi hämtat paket o sådär så fick jag skjuss hem igen också, hela vägen till porten, samma som när hon hämtade mig. Mamma säger nu att " Jag kan lika gärna kör hela vägen till porten nu, tjockis! " haha, stämmer ju, magen är ju en RIIKTIG tjockis nu.

Till Middag åt vi hemmagjorda hamburgare, asgott! Ett tips, ska ni käka hamburgare, köp då FRISCO MAX hamburgerbröd, dom är nyttigare, och asfresha, dom är fanimej godaste brödet jag käkat, dessutom så jäkla mättande!

På kvällen mös vi bara och pratade mycket och bara var med varandra. Är så skönt att jag och baby verkligen kan prata om allting och att vi trivs så bra i varandras sällskap. Jag kallar det soulmate <3 :)

Senare framåt tio så kom min tjejkompis som bor här i högis nu ju, kom förbi med sin ena vovve så tog vi en kvällspromenix och så passade jag på att visa henne var vår nya lägenhet ligger, den är ju baara.. 3 minuter ifrån pojkvännens? haha så det blir inte jobbigt och flytta och tänka va fort de kommer gå när man inte behöver åka aslångt med varje flyttlass, hehe.

Börjar även bli sjuk eller kanske bara förkyld så både igår och idag så har man missbrukat te på hög nivå!

Nej nu ska jag hjälpa pojkvännen med de lätta på städningen nu när han är klar med grovgörat hehe :)
Blir väl en typisk söndag med tvättning och städning. Ska även dra med mig älskling ut på en promenix tänkte jag och visa lite bra roliga saker jag såg i närheten av nya lägenheten :)

Vi får se hur uppdateringen blir under dagen, men jag försöker svänga in med nåt/några inlägg iaf :)

Här är min mumsiga frukost för er som vill se :)


PUSSSSSSSS och NJUT av det vackra vädret! :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0