Uppe med tuppen

Godmorgon!
Inatt blev de upp några vändor. Tindra somnade ju vid 22 och hon sover bäst på natten om vi nattar henne 23-00 nånstans där. Så inatt blev de upp två gånger då tindra verkade vara extra hungrig inatt. ja o baby la oss vid 00 o stensomna så vakna jag vid 01 av att tindra var hungrig, flaskmatade henne i sängen o så somnade hon om o ja la mig i vår säng igen, sen 04 var de upp igen för att mata igen, såg ett avsnitt big bang theory sen la ja henne i hennes säng o ja i min så somna vi om. Sen upp igen vid 6, men då bar jg över henne till oss, låg och amma och nu sover hon fortfarande sen dess.

Idag blir det bara hemma och ta de lugnt. Fortfarande dumma mensen o en del mensvärk :/
Men en lång prommis ska de bli iaf. Ska se vad syster gör om man kanske ska ta den där promenaden bort till kärrtorp? Beror på om de blir lite finare väder också.

Nej nu ska jag gosa ner mig hos lilla skatten :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0