Trött man är alltså!

Godmorgon!
Tindra väckte mig, hade ingen koll på klockan så tog upp henne, bytte blöja o började amma och tänkte "nej inte börja vakna på nätterna igen, är ju så skönt att hon sover hela nätterna" så tänkte jag, jaja får väl bli ett nattinlägg i bloggen för att sysselsätta mig. Men då var ju klockan 7:05! Haha bara jag som är trött!

Nu har tösen somnat om o ligger och
Ler i min famn, haha de är något hon gör när hon somnat in då hon är mätt o belåten!, och jag tänkte äta frukost sen krypa ner i sängen ett tag till. Idag blir det kul överraskning vid 12 åh vad jag längtar. Men kan dock inte avslöja något än :)
Puss!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0