Strax promedax!

Skulle gå hem till syster i kärrtorp men då kom ja på att älskling inte tog med nån nyckel idag o han är ju hemma senast 14:40 om dagarna.
Så istället har ja Ätit lunch, myst med min fina prinsessa i sängen o nu har jag sminkat mig lite och tänkte gå bort till örbys 7eleven, är sugen på en kaffecooler och då för att jag har deras mobilapp, så får man en gratis piggelinslush när man köper en cooler. Älskling älskar piggelin så tänkte promenera så att jag är lagom i bandhagen igen tills han slutar så att den inte smälter o så att han blir överraskad :)

Här är vi för nån timme sen :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0