Strax gå

God morgon!
Sitter o ammar tindra, har precis gjort mig klar. Vi ska ta tuben som går 10:01 för att möta syster i slussen och åka till sickla där vi även möter upp jojjo :) jag har inga hela skor eller leggins eller jeans så blir att shoppa på fyndhörnan (höhö) o dom skulle kolla på tyger.

Efter det ska vi till orminge hem till min gudmor (jojjos mamma) så kommer även mimmi dit! Ni vet min tjejkompis som fick en dotter där i påsk på långfredagen. Så vi ska träffa hennes lilla Iza :) sen så kommer även min o systers lillasyster dit när hon slutat skolan (hon går i skolan 2 min därifrån)
Och så även alla vår tjejkompis nea antagligen också dyka upp :) riktig tjejfika. Jag har ju inte vart i orminge sen innan tindra föddes så ska bli kul. Kanske får gå en sväng förbi folkan o hälsa på alla gamla fritidsledare o överraska dom. Fast iof alla i orminge visste att jag var gravid innan de ens var officiellt så alla vet väl redan :p så är det med små hålor haha!

Nej nu ska vi börja klä på oss! Hörs sen hörni!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0