Rättelse SIX-store

Ang de jag skrev om örhänget från sixstore, jag sa inte att butiken var dålig i sig och visst du jobbar där o då vill man gärna försvara sin mark, men jag tittade på dom och med tanke på placeringen av smycket så är det INGEN som har så långt att sen skulle passa utan att vara i vägen därför ANTOG jag att den skulle passa för jag tänkte att de är dumt att göra stora o då tänkte jag att de bara fanns en storlek just för att ingen har mycket "utrymme" där vid örat. Och gällande förpackning så vet jag bara att innan du började jobba där när jag då även var stammis där, frågade många gånger om att öppna förpackningar osv då jag alltid köpte piercingar, men de va strängt förbjudet. Så de är ju lite mitt fel förstår jag själv men inget att hetsa upp sig för? Ahwell :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0