Öppna förskolan!

Imorse klockan 9:50 mötte jag Johanna, en tjej jag pratat med på "stockholmsmammor". Det är en grupp på facebook för mammor i sthlm som är sugna på att hitta på saker osv :) hon är 89:a, bor i hagsätra o hennes dotter Svea är 5 månader om jag minns rätt. Så gick vi bor till öppna förskolan som idag var för unga mammor upp till 23år bara. Hon brukar vara där mån-ons-fre. För mig o Tindra var de första gången vi var där. Alla var hur trevliga o gulliga som helst o tindra trivdes jättebra!
Hon satt i mitt knä helt fascinerad av alla bebisar som var där. Och när det va sångstund så tyckte hon de va jättekul att lyssna. Var även några sånger som man skulle använda sig utav sitt barns armar o fötter o de tyckte hon massor om!

Vi gjorde även hand o fotavtryck som blev asfina! Får dom på måndag när vi ska dit igen :)

Innan vi skulle gå så fick tindra prova deras babysitter som de hade där, hon tog tag i sin filt o stensomnade på en gång haha tusse då!
Nu ligger hon i vagnen här hemma o låter i sömnen, vår dotter har alltid knasiga ljud för sig o speciellt när hon sover haha!

När vi kommit hem igen så åt jag lunch o ammade tindra sen var de dags att å ut igen, skulle få in barnbidraget på kontot o fick sån där avi hem igen av nån dum anledning så blev till banken innan dom stängde, sen in o handla mat.

När jag kom utanför porten stod en stor lastbilsjävel där så kom ju inte förbi med vagnen -.- så fick gå ner o runt allting o de va lerigt o halt men de gick tillslut. Så nu är vi ÄNTLIGEN hemma o ska pussas med pojkvännen.

Oj vilket långt inlägg, menmen :)

Här är tindra idag på öppna förskolan när hon somnat!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0