Nu är jag pigg!

Nu känner jag mig mer utvilad! Blev väckt av att mobilen ringde, de var min kontaktperson. Tydligen har jag fått massa post till min förra lägenhet? (störande att inte alltid adressändring går igenom till alla på en gång.) men som tur va så den som tog över den lägenheten hade lämnat in breven till soc så då får min kontaktperson dom. Så nu hade hon fått en bunt sa hon hehe. Hon hade även inte så mycket idag så kl 13 ska hon bjuda mig på sushi i globen, nomnom! :)
De är bara bra, måste endå till globen förbi soc o lämna in papper så :)

Åh gud va jag längtar efter sushin, var månader sen jag åt de nu.

Tindra sover fortfarande så jag ska passa på att ta fram alla papper jag ska lämna in och även ta en snabbdusch :)

Negativa är ju tråkvädret bara, men de hindrar inte mig :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har funderat så länge på detta , men vrf har du en kontaktperson och vrf har du kontakt med soc? Förstår om de är en personlig fråga. P.s du har en fantastiskt fin dotter!

2012-04-13 @ 16:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0