Natten gick ju bra

Har inget att klaga på inatt faktiskt. Inlägget jag skrev inatt, ja då var ja ju uppe o ammade, sen så gick vi o la oss, sen vaknade Tindra vid 6 o ja kände bara nej inte än, gav henne nappen o hon somnade om till 7. Sen dess har jag varit vaken o hon somnade om vid 8:30 :) så vi hade morgonmys framför tvn efter att jag ammade henne vid 7 :)
Jag får väl helt enkelt räkna med att hon nu inte nöjer sig med nappen längre på natten, utan hon kanske bara vill ha en extra måltid nu när hon växer så mycket, eller så är de för att jag då la mig innan jag matat henne igårkväll? Hmm vi får se ikväll :)

Vad bjuder denna dag på? Ingen aning! Är en mammaträff med "marsmammagruppen" som jag har varit med i under hela graviditeten, men är även en träff i farsta på torsdag också, så vi ska gå då bara har jag bestämt då både jag o tindra är snuviga nu. Hoppas det blir bättre tills på torsdag! :)
Hmm kanske kan få någon att komma hit o leka med mig o Tindris idag? Om någon vill leka med sjuklingar de vill säga hehe.

Just nu!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0