Lugn dag

Hej på er! Idag är det bara en lugn hemmadag.
Det är jättefint väder ute men jag har sån extrem mensvärk. Japp min mens kom igår fyfan jag har REDAN tröttnat på den -.- men den har kommit redan för att jag inte ammar fullt då jag inte har så mycket mjölk. Men usch alltså de har ju vart så skönt att ha sluppit den så länge ju :(
Men iom att jag började med minipiller för ca två veckor sen så hoppas jag på att detta är enda mensen o att jag sen slipper den ett bra tag!

Nu har tindra precis somnat o älskling precis kommit hem från jobbet. Ska nog spela lite mobilnördspel o be älskling massera min mage :) <3

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0