Kärrtorp nästa!

Visst är det härligt väder idag? Tyvärr har jag mjukisbyxor, mjukiströja o vita skinnjackan så jag höll på att dö i värmen när jag promenixade tillbaka mot bandhagen till bussen vid centrum från barnläkaren i högdalen.

Sitter på bussen nu mot kärrtorp hem till syster. Hon ska bjuda på lunch hemma hos henne o sen blir de kanske en promenad i de härliga vädret eller så :)

Allting var jättebra med Tindra på kontrollen så alltig såg jättefint ut, man blir alltid lika glad att få höra de :)
Passade på att väga också, nu väger hon 4650g till skillnad från förra veckans 4555g :) det är så härligt att veta att allting är så bra med henne o att hon växer som hon ska. Hon är lång och smal har läkarna sagt och de syns, hon har de gulliga bebisrunda ansiktet, men kroppen är smal, men hon växer som hon ska :) tydligen var jag också så när jag var bebis sa mamma :)

Ne nu ska jag snart gå av så vi hörs sen! Kram på er o njut av vädret!!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0