Jag har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad av www.alexsandralotman.blogg.se att svara på 11 stycken frågor!

1. Vilka tre bloggar är dem första du går in på om dagen?
Dom tre första är www.fiaochnea.blogg.se, www.fashionstars.blogg.se, alexsandralotman.blogg.se
2. Vem i din familj står du närmst?
För mig är det en svår fråga för står flera i familjen närmast.. Men räknar man allra närmsta familjemedlemmarna så är det både min mamma och storasyster.
3. Berätta om en pinsam situation du har varit med om.
Jag var med min kusin fia så skulle vi till götakällare o skaka rumpa ;) , så hade jag stövlar på med sliten klack. Vi gick in o skulle ta en drink på scandic hotell medans vi väntade på att GK skulle öppna, och mitt när vi går igenom de rum som är tystast o fullt med folk så gör jag världens vurpa! Haahahaha!
4. Vilken årstid gillar du bäst och varför?
Sommaren är underbar med all värme och sol o bad o utomhusaktiviteterna man kan hitta på men älskar även vintern då jag älskar julen o speciellt nu med lilla dottern så kommer vintrarna bli ännu roligare!
5. Vad har du för favorit på alkoholhaltig dryck?
Jag har inte provat så många drinkar iaf faktiskt men strawberrydauqiri(stavning?), redbullvodka, blacktower, cider, ibland öl, hmm p2 (tror den heter så?) mm.
6. Vilket föredrar du: Hemmafest, partykrogen(dvs där de är hög musik och dansgolv) eller pubhäng?
Älskar partykrogen men kan även va trevligt med hemmafest eller bara pubhäng med trevliga människor.
7. Leggings eller Strumpbyxor?! vad föredrar du?
Jag föredrar tights haha! Typ strumpbyxmaterial fast det är leggins. Brukar köpa på lindex som kallas 70den tror jag de är, lite smått genomskinliga men ändå heltäckande.
8. Om du fick vara en seriefigur. vem skulle du vara då?
Oj svår fråga, katten gustaf o bara sova o äta lasagne? Hahah nej jag har ingen aning!
9. Vilka spel spelar du nästan varje dag/vecka ? dvs om du har något spel på mobilen eller så.
I mobilen så är jag torsk på Draw something och sen ibland rumble och även cool race just nu :)
10. Vilken/vilka serier kollar du på varje vecka som du bara inte kan missa och varför?
Har ingen sån, men kollar väldigt ofta på vänner (bäst!) och nu har jag en big bang theory period och de är också hur bra som helst, fatta va kul att ha dom som grannar haha!
11. Vad får dig att bli glad när du känner dig nere?
Min fina underbara bästa o vackraste dotter! Men också såklart min fina underbara pojkvän o vissa vänner och familj/släktingar :)

Jahaja, så ska jag också utmana folk om jag förstår det rätt.. Jag utmanar:
Kusin celina (privatblogg)
Kusin fia (fiaochnea.blogg.se)
Alexsandra även fast du gav mig denna haha (alexsandralotman.blogg.se)
Maria (fashionstars.blogg.se)
Philippa o michan (studentbrudar.blogg.se)

Era frågor är:
1. Vad är det första du gör när du vaknar?
2. Om du fick vara ett djur, vilket skulle du välja o varför?
3. Om du var kille i 5 timmar, vad skulle du göra?
4. När du tittar åt vänster vad ser du då?
5. Vad är det onödigaste du har köpt?
6. Har du någon gång råkat få med något från butiken utan att betala (alltså inte med flit utan helt utan avsikt)?
7. Om du fick önska dig 3 saker vad skulle de då vara?
8. Om du fick ändra en sak med dig själv vad skulle de då vara?
9. Vilken kändis vill du helst träffa o varför?
10. Vad är det som skrämmer dig allra mest?
11. Vad är de finaste en främling har gjort för dig?


För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha, glömmer aldrig den där vurpan. Bästa jag har sett. :) <3

2012-04-30 @ 07:59:21
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0