Ingen tid förens 23 maj :(

Kirurgmottagningen hade ingen tid förens 23 maj. :( så om de blir värre eller om jag får feber så måste jag åka in akut iaf. Usch de är just de jag inte vill. Senast så kom jag in kl 11 på sös akuten och fick ett rum kl 13 i väntan på operation. Kirurgerna var inte lediga förens på natten :( de är så jag INTE vill få de nu i och med tindra.
Värsta fall får jag väl göra de på de mest smärtsamma sättet, med lokalbedövning som enbart bedövar snittet på yttersta huden men inte resten då de är infektion o då hjälper inte lokalbedövning. Den varianten har jag gjort två gånger o då skrikit så att antagligen hela akuten hört mig, men fördelen är att man då får åka hem på en gång. Hmm.. Hon på kirurgmottagningen skulle iaf hålla koll efter återbud o då höra av sig. Hoppas på de!

Fick iaf ett kul brev i brevlådan nu. Min sladd till iphoneladdaren är paj o nu kom äntligen min nya! Köpte den för 29:- på http://fyndiq.se">fyndiq.se de är en bra o billig hemsida med allt möjligt kul. Även därifrån tindras namnnappar kommer ifrån :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0