I farsta

Hej på er i det fina vårvädret!
Kallt om händerna men annars är det skönt ute och solen lyser, underbart!

Har varit i farsta med kusin fia (http://www.fiaochnea.blogg.se">www.fiaochnea.blogg.se) och har ätit lunch på subway o tittat lite i butiker.

Egentligen skulle jag hit och träffa mammorna i marsgruppen på en fika men när ja kom fram var de hur mycket folk som helst och ingen jag direkt kände igen så jag gav upp på en gång o hakade med fia istället :)
Mammaträffen får bli en annan gång, dumt att vi hade bestämt träff klockan 12 då alla har lunch. Men men :)
Mums med sub och jag idag :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0