Hej på er!

Hade det jättetrevligt med Emily, sen tog jag bussen från årsta berg till högdalen o gick därifrån hem :)

På vägen hem fick jag ursött meddelande på facebook av min underbara älskade pojkvän o sambo. Han skrev "världens bästa flickvän och världens bästa barn, tillsammans är vi oslagbara tillsammans är vi bra"
Så underbar!

Nu ska vi börja laga mat, än så länge sover tösen så klädde av ytterkläderna så hon kunde ligga kvar o sova i sängen :) här blir det korvstrofanoff med ris, vad ska ni äta?

Puss!

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: william

gulligt att skriva det:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "Rapunzel" modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-04-11 @ 18:09:44
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0