Hej natten!

Det här skrevs kl 23:30 ungefär, sen stensomnade jag o glömde publicera.
Här:
Nu ska jag testa en ny sak! Är så trött att ögonen går i kors. Tindra käkade vid 21-22 tiden så då brukar hon vakna här mellan 23:30-2:00 (där någonstans) och äta nattmålet så står hon sig tills morgonen. Jag brukar alltid vara vaken tills efter kvällsmålet, annars väcka henne innan jag lägger mig så hon får i sig kvällsmålet. Men nu är ja så trött o vill sova bums så ja nu ska jag sova, så får vi se om de blir stor förändring. Kanske blir massa spring o en vaken tös mitt i natten.

God natt!

Som sagt, Tindra väckte mig med lite små gnäll nyss så har precis bytt blöja o nu ammar jag. Lite störande att bli väckt efter bara ca 2 timmar sen, väldigt ovant ! Nej hoppas de bara blir nu hon vaknar o sen sover tills morgonen! Jag är ju så bortakämd med att ha en newborn som sover hela nätter.

Nattnatt!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0